Överlever man torsdag överlever man livet
DATUM: 2008-09-04 | TID: 18:17:03 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå Hallå!

Så var det torsdag en dag jag faktiskt aldrig gillat så speciellt mycket om jag ska vara helt ärlig. Har alltid haft sämst schema och så är det städtorsdag. En mycket jobbig dag. Började 8 idag och slutade kvart över 3 men var ändå inte hemma förens typ halv 5. Bara  för att Ella's busskort hade Alexandra och vi fick åka tillbaka till skolan när vi satt på tvärbanan en station från årstaberg. Snäll som jag är följer jag med henne tillbaka till skolan :) Överlever man torsdag överlever man livet var ett uttryck vi andvände inom ballecrew. Så sant också!

När jag väl kom hem så åt jag tacos. Orkade verkligen inte vänta tills det är riktig middagstid och jag var hungrig så åt då. Lite tidigt men bara att ta en frukt eller så senare ikväll. Har nyss städat mitt rum eller har mest bara plockat undan en massa saker. Orkar inte damsuga idag har en sånn himlans huvudvärk. Det är hemskt! Ikväll ska jag och pappa kolla på film, Pursuit of Happyness. Har alltid velat se den så pappa fixade hem den åt mig igår men hann bara se 20 minuter.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?