"Överlever man torsdag överlever man livet"
DATUM: 2008-09-25 | TID: 06:49:54 | KATEGORI: Vardag 2008

En dag kvar till fredag.
En dag kvar till skolfotografering
En dag kvar till långdistans orgentering
En dag kvar till jag får träffa Lovisa
En dag kvar av skolan

Ja sådär tänker jag idag. Only one day left to the lovley weekend. Men först måste jag klara av torsdagen! Dagen med världens längsta håltimma.Dagen då jag börjar tidigt. Så tidigt som 08:15. Men gissa när min håltimme börjar. 10:50! Min nästa lektion börjar 14:20. Sen så slutar jag kvart över 3. Hur onödigt är inte det mellan en skala 1-10 ? Jag och Elinore ska iallafall in till stan och kolla på affärer och så blir det lunch inne i stan. Tror vi bestämde för John Chris. Me like!

♥ SKRIVET AV N

långdistans orientering :O va hemskt det låter!

DATUM: 2008-09-25 | TID: 06:52:27
BLOGG/HEMSIDA: http://dudewhereis.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

En bra sägen men orientering. Fy fan ;-)

DATUM: 2008-09-25 | TID: 06:57:10
BLOGG/HEMSIDA: http://thedevilwears.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?