Onsdag
DATUM: 2008-09-03 | TID: 18:34:32 | KATEGORI: Vardag 2008

Hej!

Om ni bara kunde förstå hur trött jag var imorse. Det var riktigt plågsamt att behöva stiga upp. Men började 09:35 så det var helt okej men ändå. Mina fötter bara värkte så fort jag tog ett steg. Så ett par bekväma skor var ett måste idag. Hade endast 4 lektioner idag som var helt okej. Börjar gilla företags ekonomi extremt mycket nu! Har en jätte bra lärare. Det är så himla viktigt med bra lärare ju. Har varit trött hela dagen,  under en viss tidpunkt så var jag jätte nära på att somna till under Samhälle lektionen. Men när jag kom hem blev jag jätte pigg, jag som hade planerat att sova i några timmar. Men så blev det iallafall inte! Synd nog. Men nu ska jag kolla lite på tv och ladda upp lite bilder ifårn igår. Skriver senare!


♥ SKRIVET AV Isabelle

Följer din blogg varje dag gumman ;) Men uppdatera mer om dina kläder osv, älskar sånt :D Hihi, LOVE YOU!

DATUM: 2008-09-03 | TID: 19:50:46



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?