Ondag
DATUM: 2008-09-24 | TID: 18:56:38 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var skoldagen klart eller okej slutade för ca 4 timmar sen men ändå! Samhälls provet idag gick sådär. Vet att jag skulle ha kunnat bättre om jag bara hade pluggat. Men jag har verkligen ingen energi kvar i min kropp efter skolan. Iallafall efter skolan så åkte jag till Älvsjö. Skulle till pappas jobb och färga håret. Jag ville få en ljusare brun nyans men självklart så tar inte mitt hår det. Förbaskade pigment skit blablabla.. Men nu är iallafall håret färgat och min utväxt är borta. Thank god for that. Men nu ska jag ta och fixa mig lite snabbt för ska hem till Mix och kolla på fotbolls matchen. Ni har väll inte missat att Djurgården ska spela mot råttorna idag ? Självklart så vinner djurgården.







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?