Måndag morgon.
DATUM: 2008-09-22 | TID: 07:53:42 | KATEGORI: Vardag 2008

bussen kommer om ca 10 minuter så passar på att skriva ett kort inlägg. Idag är det en ny vecka med nya möjligheter och nya prov. På schemat idag är det spanska prov. Scary eftersom jag inte har pluggat så värst mycket. Men när jag kollade igenom mina papper verkade det som att jag förstog det mesta. Det är ju som sagt bara steg 1 och jag har gått på spanska i min gamla skola dock bara 1.5 år. Där det jag lärde mig kom in i högra örat och gick ut i det vänstra. Men nu i VGY har jag en väldigt bra spanska lärare. Så nu får jag hålla tummarna för ett bra resultat och när jag kommer hem ska  jag börja plugga till samhälls provet som jag har på onsdag.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?