Måndag morgon är inte en morgon jag gillar...
DATUM: 2008-09-01 | TID: 07:49:03 | KATEGORI: Vardag 2009

Godmorgon alla söta läsare!

Hoppas ni fick eran skönhetssömn inatt. Själv skulle jag behövt sova i någon timme eller två mer för att vara pigg för nu känner jag mig helt nerdrogad. Tröttare än tröttast. Ja det går att vara tröttare än tröttast för det är jag nu. Ska strax gå till busshålsplatsen kanske om en 10 minuter eller så.Måste hinna med att borsta tänderna och välja skor/jacka innan de. Slutar halv 4 idag men har endast 4 lektioner. 4 långa lektioner. Plågsamt. Men med bra sällskap så går tiden fort. Efter skolan ska jag träffa Lovisa. Saknar henne även fast vi sågs igår. Men blir oftas så att när man umgås mycket så är man van att ha personen vid sin sida och när den då är borta saknar man den lite sådär extra mycket. Men nu måste jag borsta tänderna men slänger in ett inlägg runt eftermiddagen/kvällen. Ni får ha det så bra, pusshej!


Juste bytta skärp till ett rött så den nya t-shirten med leggins och ett rött skärp är dagens outfit! :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?