Måndag kväll
DATUM: 2008-09-01 | TID: 20:14:54 | KATEGORI: Vardag 2008

Halloj !

Huvudvärken är tillbaka. Förstår verkligen inte varför, pappa vill att jag ska åka till doktorn för att se om det är något som är fel. Men jag vill verkligen inte dit. Känner alltid ett obehag när jag är där. Vet att jag inte är ensam med det. Men men. Hoppas verkligen att det går över så snart som möjligt. Så var det måndag. Sega måndag. Glömde bort att jag hade data intro idag efter skolan så slutade inte halv 4 utan halv 5. Efter skolan åkte jag till rådmansgatan för att vara med L,K,C och G. Satt på Mc D och prata som vanligt dåra. Vi hamnar alltid på Mc D. Vi trivs nog bäst där haha. Nu sitter jag iallafall hemma och kommar på Outsiders. Ska nog fortsätta kolla för känner att jag har missat lite väl mycket nu. Ciao for now!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?