jacka
DATUM: 2008-09-14 | TID: 10:49:30 | KATEGORI:

Igår så köpte jag en vinterjacka. Hela året har jag tänkt att köpa en lång brun canada goose jacka. Jag har varit helt inställd på det. Mina jobb pengar skulle gå åt det. Men så igår ville mamma gå in på Stadium och kolla på en vinterjacka åt henne så medans hon provade jackor så såg jag peak jackorna och så provade jag en.

I början var jag lite osäker men efter att ha på mig den en stund så kändes den som den rätta jackan för mig. Det var en jätte hjälpsam tjej som jobbade på stadium som berättade att canada goose jackorna är för överskattade och började bli lite ute. Vilket jag håller med om! Varenda kotte springer runt med fjällräven och canada goose jackor. Förra året hade jag en kort goose och jag ångrade att jag köpte den. Det var ett slöseri med pengar. Big style. Så nu har jag två stycken vinterjackor. En peak och en canada goose. Min goose har jag tänkt att sälja så ska nog lägga ut en annons på blocket till månads skiftet.


Den här jackan har jag köpt fast i svart





Den här jackan hade jag tänkt att köpa.


♥ SKRIVET AV Anonym

jag skulle vilja köpa den :)

DATUM: 2008-09-21 | TID: 21:38:25
BLOGG/HEMSIDA: http://karlholm.blogg.se/
♥ SKRIVET AV lillan

hur mkt kostade den?:P

DATUM: 2008-09-22 | TID: 20:17:02



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?