I'm happy today
DATUM: 2008-09-22 | TID: 15:07:12 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är jag hemma från skolan. Tidigare än vad jag egentligen brukar på måndagar men jag och Ella orkade inte gå på mattelektionen för vi ligger redan före. Våran lärare gillar inte att vi ligger före så lika bra att åka hem. Hade 3 lektioner idag. Företags ekonomi,geografi och spanska. Hade ju provet som faktiskt gick bra! Tack och lov.

Idag under lunch rasten gick jag och Caroline i globen centrum. Vet ni vad jag hittade där eller rättaresagt så var det Caroline som hittade. Men iallafall. En boomerang butik! Så provade jackan jag vill ha. Provade den i marinblå, brun och svart. Jag gillade den marinblåa så la undan den. Sjukt fin. Så  imorgon blir den miiiiiiiiiin! ( ska lämna tillbaka peak jackan ) Nu är det bara ett par snygga bruna eller svarta stövlar som jag vill köpa.

Jackan som jag ska köpa imorgon!



♥ SKRIVET AV Anonym

Hur mkt kostar den där jackan? Den är jätte fin :)

DATUM: 2008-09-24 | TID: 15:27:11
♥ SKRIVET AV Mandy

den kostar 3999 kr :)

DATUM: 2008-09-24 | TID: 18:51:04
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?