I'm back people
DATUM: 2008-09-20 | TID: 01:21:40 | KATEGORI: Vardag 2008

Okejdå. Jag ska inte sluta blogga men kommer trodligtvis inte att uppdatera så värst mycket dom dagarna framöver. Men iallafall. I min värld har det inte hänt så mycket. Lite (!) shopping såklart! Blev en lång kofta från Zara. Sen så var jag och klassen på statsteatern och såg musikalen Hedwig. Haft matteprov, del 1  på måndag och del 2 på torsdag. Nu håller jag tummarna för ett G för del 2 gick rent ut sagt åt helvete. fuck fuck ..Två prov nästa vecka också + skolfotografering som är = PANIK big style. Vad ska jag ha på mig ????? Köpa något nytt eller rota fram något ur garderoben är frågan. Nu när jag tänker på min garderob så måste jag tvätta kläder imorgon eller söndag. Har världens hörn med smutstvätt.

Men aja! Idag, fredag. Längsta dagen i skolan. Jobbigt men ändå inte. Fint väder men ändå inte. Var på bra humör men ändå inte. Mitt skåplås levde i sin egna lilla värld idag så vaktmästarn fick knipsa upp det. Dagen blev bättre när jag fick 700 kroner av pappa. Han kände sig extra generös idag. Sen ikväll så var jag på bio med folk från skolan, mest tjejer från min klass. Såg tropic thunder. Super rolig! Ingen besvikelse alls. Innan bion så var jag hemma hos Frida med Carro och Jasmina. Alla dom går i min klass som jag dessutom trivs jätte bra i. Värmdö gymnasium rekomenderar jag verkligen till alla er 93or som ska välja gymnasium till våren 09. Vi har bra lärare, fina lokaler och massvis med snygga killar i skolan!


♥ SKRIVET AV Livuuh

Nu finns receptet på min blogg ;) <3

DATUM: 2008-09-20 | TID: 13:43:06
BLOGG/HEMSIDA: http://iamlivuuh.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?