Höstmys
DATUM: 2008-09-23 | TID: 17:51:50 | KATEGORI: Vardag 2008

Jag vet att jag älskar tisdagar även denna men ändå inte. Perfekt början utav dagen men nu mot slutet känns det som att jorden ska snart gå under. Plugg upp till örorna. Har samhälls prov imorgon. Jag vet inte om jag kan allt eller om jag är ute och cyklar. Jag är förvirrad. Ibland förstår jag och ibland inte. Nobody said it would be easy but nobody said it would be this hard. Har nu tagit en pause från det plugg jag har, okej jag borde inte klaga det finns folk som har grymt mycket mer än vad jag har.

Men så när jag sitter vid matbordet så när jag kollar åt vänster så ser jag min nya fina vinterjacka hänga ute i hallen som ropar på mig. Andvänd mig nu Amanda! Sätt på dig skorna och gå ut och du behöver inte känna någon kyla för jag värmer dig. Nu vill jag att det ska bli höst/vinter. Ja, något mittimellan där. Visst vädret idag är otroligt härligt. Klarblå himmel och solen skiner för fullt. Jag klagar inte men ge mig lite kyla så jag kan andvända min jacka!

My love! Btw köpte nya strumpbyxor idag från HM.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?