Home sweet lovley home!
DATUM: 2008-09-10 | TID: 18:03:26 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejdär!

Så är skoldagen över. Hade endast 4 lektioner som gick bra.Hade företags ekonomi idag som jag tycker är riktigt roligt.Iallafall vissa delar. Ska satsa på ett VG i det ämnet tror jag kommer kunna få det om det går så bra som det gör nu. Efter skolan åkte jag och träffade Lovisa en snabbis. Sen när jag skulle ge henne hennes plånbok hittar jag inte mitt spanska pappret där glosorna jag har till imorgon står. PANIK!

Så fick åka tillbaka till skolan och hämta pappret. Sen när jag satt och väntade på tvärbanan så trodde jag att jag hade blivit paranoid. För jag hade fått för mig att två stycken tåg hade redan åkt förbi och jag inte hade märkt något men det visade sig vara att det endast var försenat. Ja men det var egentligen menat att jag skulle ut och jogga idag men ser ni vädret ? REGN! Dessutom har jag skoskav så hoppas på att kunna göra det imorgon :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?