Hey there it's saturday!
DATUM: 2008-09-20 | TID: 18:13:57 | KATEGORI: Vardag 2008

Ikväll blir det bio igen. Idag blir det Patrik 1.5. Har velat se den ända sen jag såg trailern och har väldigt höga förväntningar nu så hoppas jag inte blir besviken. Ska gå med Mix och Emelie, två tjejer från det älskade Ballecrew! Idag har jag bara degat här hemma och kollat på hela säsong 1 utav the hills, tvättat massvis med kläder och pluggat lite spanska. Väldigt lite om jag ska vara ärlig. Men jag gör det imorgon lixom va fan det är lördag! Lördag = inget plugg för 5 öre. Ska snart ge katterna lite mat och även mig själv för känner hur min mage ber efter mat hehe inte ätit husmanskost idag så kan bero på det. Men så blir det när båda föräldarna inte är hemma.

♥ SKRIVET AV nathalie

Var filmen bra? :)

DATUM: 2008-09-21 | TID: 11:30:24



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?