Hey!
DATUM: 2008-09-12 | TID: 20:21:59 | KATEGORI: Vardag 2008

Herregud. Vilken seg fredag. Att gå i skolan från halv 10 till halv 5 är riktigt plågsamt. Dom två sista lektionerna är bortkastad tid. Ingen är koncetrerad utan bara sitter och pratar. Men så iallafall efter skolan träffade jag Laura inne i stan. Vi gick in i Gina Tricot och Cubus. Hittade en del fina saker så imorgon ska jag och mamma in till stan. Blev ett  fika besök på John Chris självklart köpte jag en varm hallonpaj! Smarrigt värre.

Egentligen var det menat att jag skulle ha varit med Lovisa och company Men jag har verkligen ingen ork till att åka någonstanns. Är så himla trött och huvudvärken är tillbaka, värre än tidigare. Så istället ska jag och Linnea kolla på film hemma hos mig. Blir nog the strangers. Hoppas bara att jag orkar hålla mig vaken under hela filmen för just nu känns det som att jag kommer somna när som helst.  Inte bra alls.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?