Hej och Hejdå
DATUM: 2008-09-02 | TID: 11:37:54 | KATEGORI: Vardag 2009

Vad är det jag ser. Gråa stora moln utanför mitt fönster. Tecken på att hösten är bara runt hörnet ? Jag tror faktiskt det. Jag har många blandade känslor när det gäller höst. Men hösten är nog den mysigaste årstiden det kan jag erkänna. Hej kappor,halsdukar, varma handskar o.sv Hejdå till alla sommarkläder. Hejdå till underbara sommaren. Vi ses om ett år. Ett helt år. Varför måste sommaren vara så kort ? Något jag aldrig har förstått.

Om 25 minuter ska jag börja tralla mig ner till centrum. Ska köpa ett par svarta leggins innan jag möter Elinore vid pendeltågen. Nu känns det riktigt extremt onödigt att åka till skolan. Jag vill helt enkelt inte. Har inte en blekaste aning om vilken film vi ska se. Hoppas den inte är allt för tråkig utan den ska vara rolig! Får hoppas att min lärare har valt en toppen film nu. Hoppas han inte gör mig besviken nu haha. Nä nu ska jag packa väskan och borsta tänderna. Ni får ha det så bra idag. Skriver i eftermiddag.


♥ SKRIVET AV moa

fan vad du köper kläder hela tiden! bortskämda unge. dina föräldrar betalar ju allt. shit

DATUM: 2008-09-02 | TID: 21:16:07



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?