Godmorgon bloggen
DATUM: 2008-09-07 | TID: 09:27:40 | KATEGORI: Vardag 2008

En trött Amanda som skriver. Har nu varit uppe i ca 40 minuter och försökte somna om men det gick inte bra. Utan det fick bli datorn istället. Tycker det är lite konstigt att när jag gick och la mig klockan 11 i fredags och vaknade klockan 10 igår. Men så idag när jag gick och la mig halv 2 och vaknar strax innan 9. Jag finner ingen logisk förklaring hur det går till. Får forska vidare på det! Lovisa ligger fortfarande och sover och hon kommer göra det i någon timme till som vanligt. Jag vaknar alltid före henne. Dagens planer är väll att plugga lite matte och bara ta det lugnt. Kanske ska kolla på någon film lite senare idag. Mamma har fixat en hel del filmer så det finns flera att välja på.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?