Frisk till onsdag? I hope so
DATUM: 2008-09-29 | TID: 13:05:13 | KATEGORI: Vardag 2009

På onsdag har jag studiedag och jag hoppas verkligen att jag är frisk till det. Vill nämligen in till stan och shoppa lite. Har hittat en jätte fin handväska inne i SOUK gallerian och en jätte härlig halsduk inne på NK. Är även sugen på en härlig stor stickad kofta från bikbok och kanske en friis and company  plånbok. Tur att jag har kvar lite pengar från tiden då jag sommar jobbade. Men kommer säkert bli att jag får beslutångest och kommer hem tomhänt. Like always.

Lite sugen på den här plånboken!


 

♥ SKRIVET AV Anonym

VART IFRÅN KOMMER DNE DÄR PLÅBOKEN?!?!?! GALET SNYGG :d

DATUM: 2008-10-01 | TID: 19:51:02
♥ SKRIVET AV Mandy

svar till anonym: plånboken kommer ifrån friis&company :)

DATUM: 2008-10-01 | TID: 20:16:33
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Jennifer

Galet snygg plånbok måste jag säga! :)

Har nästan en likadan dock inte lika snygg och inte Friis...

DATUM: 2008-10-02 | TID: 22:04:14
BLOGG/HEMSIDA: http://iennifer.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?