Fredag
DATUM: 2008-09-27 | TID: 01:00:07 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Aja får väll tänka positivt nu är jag ju tillbaka. Mina känslor just nu är fuck fredagar. Jag orkar verkligen inte göra ett skit bara för att jag slutar skolan halv 5. När jag slutar är jag hur trött som helst och måste stressa. Idag var det iallafall skolfotografering. Fick stå i mitten raden i mitten. Precis där jag ville stå! Perfekt. Men kommer säkert se hemsk ut på bilden höhö.

Efter den långa sega skoldagen var över så träffade jag Kattisen en snabbis. Åkte hem och fixade mig sen efter det åkte jag till Mikkis. Då mitt humör från arg/trött gick till lyckligast i världen. Sen åkte vi in till rådsmansgatan och var med Mikkis pojkvän och hans kompisar. Trevligt! Men sen blev jag allt för trött och frös hen del så åkte hem till kära huddinge. Juste! Idag så fick jag pappas gamla tv! Han köpte en större till sitt rum en platt 32 tum så nu har jag en platt  27 tum's tv :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?