Fredag.
DATUM: 2008-09-05 | TID: 21:37:28 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan Svejsan.

Hoppas allt är bara bra med er och att ni har haft en bra dag! Med mig är allt bara bra lite trött efter skolan och bion. Men så nu är jag hemma och har äntligen fått sätta mig ner och bara ta det lungt. Slutade halv 5 idag. En riktigt seg skoldag. Men tack och lov har jag mina vänner så jag klarar av alla dom sega timmarna. Dagens värsta lektion var nog Matte A. Dubbel lektion. Snacka om jobbigt lixom..

Efter skolan åkte jag till Älvsjö där jag blev upphämtad utav mamma. Vi åkte till Heron City och köpte biljetterna till Mamma Mia. Filme var verkligen bra! Vanligtvis gillar jag inte filmer där dom sjunger mycket förutom HSM. Men den här filmen var verkligen jätte bra.Mamma har redan nu besämt att hon ska köpa Mamma mia i blue ray när den kommer ut. Men nu sitter jag med pappa och kollar på en film med  Will Smith. Minns inte det engelska namnet men den heter iallafall på svenska Jakten på lycka.

♥ SKRIVET AV Lovina

ååhhh mamma mia är underbart bra och den du kollar på nu (kommer inte heller ihåg namnet) är minst lika grym! =D

DATUM: 2008-09-06 | TID: 11:33:07
BLOGG/HEMSIDA: http://loviiie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?