Forever 21
DATUM: 2008-09-08 | TID: 20:35:31 | KATEGORI:

Innan jag åkte till USA så var jag inne på forever 21 hemsida flera gånger varje dag. Hittade en massa saker och var inställd på att mer än hälften utav mina pengar skulle gå till att köpa kläder därifrån. Men så blev det verkligen inte. Deras sortiment i alla dom affärerna jag var inne i sög. Hittade nästan ingenting. Var så himla besviken så när jag kom hem var jag aldrig inne på deras hemsida tills nu. Flera månader efter resan lixom. Men nu när jag var inne på hemsidan hittade jag en hel del fina saker! Det är så synd att  det som kostar skjortan är tullen och frakten. det kostar flera hundra lappar bara att skicka det genom tullen och sen frakten. För själva kläderna är löjligt billiga.

Här är 4 favoriter







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?