Ett sista bara!
DATUM: 2008-09-04 | TID: 23:40:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Har tänkt att lägga upp lite nya favorit kläder på bloggen men har inte funnit något som jag gillar på t.ex Gina Tricot eller HM's hemsida. Är riktigt besviken faktiskt. Dom som vanligtvis alltid bjuder på massa fina kläder men inte nu minsann. Ja så är klockan snart 12 och ska ta mig till badrummet och borsta tänderna om några minuter. Orkar inte sitta vid datan längre. Imorgon är det fredag. En jobbig skoldag med idrott på schemat. Orkar inte idrott just nu, mitt vänstra knä har pajat ihop totalt men försöker bita ihop och försöka att inte tänka på smärtan. Sen slutar jag halv 5 och dessutom har jag inga planer inför morgondagen. Så typiskt ...

I skolan idag :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?