2 september
DATUM: 2008-09-02 | TID: 09:05:30 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon alla!

Vaknade tidigare än vad jag hade önskat. Börjar kvart över 1 med en lektion och då ska vi kolla på film. Lite smått irriterande att vakna kvart över 8 när jag skulle ha kunnat vakna kvart över 10. Aja. Nog med saken ska strax gå och fixa iordning lite frukost och sen duscha. Sen är väll klockan dags att åka till skolan. Lite onödigt med en lektion då vi endast ska kolla på film speciellt nu när vi har insparkningsfesten ikväll. Hur ska man hinna hem och fixa sig ? För måste hinna köpa leggins på vägen hem. Stressigt ! Ska nog gå vid 12 för att kunna gå in i HM och kolla om dom har leggins så slipper jag göra det på vägen hem.

Jag och Ella i skolan :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?