Varför måste det vara så kallt?
DATUM: 2008-10-28 | TID: 22:02:55 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu lider jag. Det är fortfarande kallt i mitt rum. Hela min kropp är påväg att bli nerfryst. Jag känner hur blodcirkulationen i fötterna går saktare. Det är inte bra att vara ute med tunna tygskor. Imorgon kväll åker uggsen på. Snart kommer säkert snön hit. Det snöar redan uppe i Östersund.

Blev en snabb runda inne i stan. Hittade alla mina saker jag ska köpa till Halloween. Så på Torsdag ska det shoppas. Självklart kom jag inte hem tomhänt. En svart halsduk och en svart mössa från Åhlens. Efter stan åkte jag hem till Sandra. Vi hyrde film. The shining. Den sög. Men det är en sån där film man måste ha sätt. Efter filmen och våran powernap så sysselsatte vi oss med att sminka Carro tills det var dags att träffa lite folk ute i den friska luften.

Sandra tupperade Carro's hår



Sandra's hund Figo som var väldigt pussglad idag



Jag och Carro





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?