Torsdag!
DATUM: 2008-10-16 | TID: 20:32:48 | KATEGORI: Vardag 2008

Det blev inget inlägg imorse bara för att jag börjar så himlans tidigt på torsdagar. Redan klockan 8. Vilket är riktigt plågsamt! Hade "lite" svårt att kliva upp imorse utan låg och snozza ett tag. Fick sluta tidigare idag. Så hade endast 3 stycken lektioner. Så hoppade över lunchen och åkte in till stan och träffade Katta. Kollade runt i affärer men hittade ingenting som lockande förutom ett par strumpbyxor. Eller jag är lite tveksam över en klänning som jag hittade på Gina Tricot. Får se hur det blir med den. Vi avslutade dagen med en lång fika på Espresso House.

Just nu sitter jag i min säng och kollar på en utav mina favorit filmer. The bodyguard. Den är så så bra! Till filmen har jag mina mandariner. Har kommit in i en period då jag äter ett flertal mandariner per dag. Mandariner och bananer är nog mina favorit frukter. Idag när jag kom hem såg jag att jag har fått skolfotot + det enskilda! Dock inte skolkatalogen. Det jag längtar mest efter.










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?