Hello
DATUM: 2008-10-28 | TID: 00:56:58 | KATEGORI: Vardag 2008

And so I'm home again. Sitter här hemma och fryser som att jag vore ute i shorts och linne när det är minus 10 grader. Börjar fundera på om mina element inte funkar. Det vore ju inte en höjdare.. Snart är det ändå dags för mig att sova. Då jag äntligen kan krypa ner i mitt varma duntäcke. Ska upp sådär jobbigt tidigt imorgon. 

Större del utav min dag spenderade jag hemma hos Mikkis med några från Balle crew. Sandra och Laura hade med sig en kompis från Östersund som dom hade träffat tidigare i år på deras språkresa. Alltid lika kul med nya människor! På kvällen blev det middag i stan. Lekte guide till Carro, så visade henne plattan,svampen och hötorget. Vi blev riktiga turister som tog kort på allting. Avslutade kvällen med att gå på bio. Ja vad ska man säga om HSM 3. Sämre än 1an men bättre än 2an. I mellan åt så var den lite mesig..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?