Usel morgon start
DATUM: 2008-10-13 | TID: 07:19:46 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon!

Så var det måndag. Jobbiga måndag. Idag kommer inte Elinore till skolan och då vet jag redan automatiskt att den kommer suga. Vem ska underhålla mig på spanskan om inte Elinore är där ? I will miss her today! Nu är det 45 minuter kvar tills min buss ska åka och jag är färdig fixad. Varje morgon händer samma grej.

Jag går upp för tidigt för jag är rädd att försova mig eller att jag ska sega mig. Men att fixa sig tar bara någon halvtimme. Lixom idag gick jag upp redan halv 7 men när jag tänker efter skulle jag ha kunnat gå upp redan klockan 7! Nu ska jag inte slösa någon mer tid vid datan utan ska gå och fixa lite fruksot. Ciao for now.

♥ SKRIVET AV Mikaela.

Du har ju Sandra? ;D

DATUM: 2008-10-13 | TID: 07:41:08
BLOGG/HEMSIDA: http://barnsligamikaela.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?