Torsdag.
DATUM: 2008-10-09 | TID: 08:33:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon!

Hade sovmorgon idag så har verkligen fått sova ut så jag är pigg till läxförhöret och spanskan idag. Ska snart ta och gå till badrummet och borsta tänderna. Men först ska jag bara skriva ett snabbt inlägg. När jag ser ut genom fönstret kan jag inte riktigt avgöra om det regnar eller inte. Men jag tror faktiskt det gör det. Inte bra där! Idag efter skolan ska jag kanske träffa en kompis, inte helt säkert för pappa vill att jag ska följa med på middag. Men vet inte om jag kommer ha energin till att vara så social.

♥ SKRIVET AV Anonym

Din blogg är så himla grymt bra! Skulle uppskatta om du la in mer bilder på dig, dina vänner och dina kläder. Och ditt hus. Kram bästa Amanda!

DATUM: 2008-10-09 | TID: 18:22:04
♥ SKRIVET AV Mikaela.

Konstig Människa :S

DATUM: 2008-10-09 | TID: 21:49:04
BLOGG/HEMSIDA: http://barnsligamikaela.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?