Tjena Tjena!
DATUM: 2008-10-02 | TID: 19:29:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Sitter i sängen och väntar  på att idol ska börja. Idag är det killarnas tur att uppträda.  Blir roligt att se vad dom har valt för låtar. För en dålig låt kan innebära att man blir utröstad.  Innan det ska jag nog ta en dusch så jag slipper göra det sen när det är slut. Låter som en smart ide. Efter idol ska jag kolla på kanal 5 nya tv-serie Fringe. Verkar vara rätt bra så ska ge det en chans. Har blivit värsta tv nörden nu efter jag fick en större tv in på mitt rum.

Idag så gick skolan bra. Fick veta vad jag fick på mitt spanska prov. Ett starkt G. Är så stolt över mig själv. Spanska har aldrig varit en utav mina starka ämnen om man ska säga så. Efter skolan åkte jag och Ella in till stan en snabbis. Köpte min rosa halsduk från NK. Den är så skön och go. Bild på halsduken kommer upp lite senare när jag orkar ta kort. Men nu ska jag knalla mig iväg till badrummet.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?