Tisdag
DATUM: 2008-10-14 | TID: 17:59:02 | KATEGORI: Vardag 2008

Tjena Tjena!

Sitter i mitt rum och tar det lugnt. Funderar på att kanske ta en liten powernap på någon timme. Skulle verkligen behövas känner jag. Har varit trött hela dagen. Samma som igår. Tror jag har kommit in i en trötthets period. Hoppas på att det går över snart. Om jag inte lyckas somna ska jag nog läsa min bok som måste bli utläst så fort som möjligt. Har kanske 20-30 sidor kvar.

Idag var hela klassen på studie besök på naturhistoriska museet. Var helt okej. Bättre än att gå i skolan så ska inte klaga. Vi såg en 3D föreställning som var rätt så häftig. Efter besöket åkte jag hem till Huddinge. Fikade med Mikkis och Sandra på Castello. Det är nyrenoverat och jätte fräscht. Inte så farligt dyrt heller. Ett bra fik när man inte orkar åka in till stan.

Bjuder på lite bilder från idag.











Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?