Tiden flyger iväg
DATUM: 2008-10-30 | TID: 12:09:58 | KATEGORI: Vardag 2009

Torsdag. Redan ? Värst va denna vecka har gått snabbt fram. Dagarna bara rusar förbi. Men dom dagarna som har gått har jag inte haft en tråkig stund. Kunde inte ha önskat för bättre dagar. Jo, det skulle ha varit bättre om jag kunde sova lite längre på morgonen. Men vad ska man göra när man är en morgon person.


Måste snart börja fixa mig. Dagen ska jag spendera inne i stan med min mamma. Idag ska det inhandlas Halloween grejer. Längtar jätte mycket till lördag! Då ska kameran med och det ska fotas en massa. Det kan jag lova er. Men om det är redan Halloween snart så är det snart november. Herregud. Tiden går för snabbt fram.Snart så kommer väll snön ?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?