Sommar 09 !
DATUM: 2008-10-12 | TID: 18:37:13 | KATEGORI: Vardag 2008

:DJust nu vid det här tillfället är jag super glad! Nu är det så att jag kanske ska åka utomlands med Mikkis och hennes familj nu i sommar. Någonstanns i Grekland, kanske Zakynthos. Vart vi än kommer åka kommer det att bli galet najs! Vi har suttit och letat hotell och hittade några favoriter.

Idag så har jag varit inne i stan med pappa. Vi åt lunch och fördrev tiden med att gå inne på NK. Hittade min älskade väska där men bara i svart. Tror det kommer bli så att jag kommer den i veckan. För jag vill verkligen ha den! Den ska bli min. Efter stan så åkte jag hem till Mikkis och chillade galet. Efter ett tag drog vi till Huddinge city och fikade. Pratade om utomlandrsresor och senare kom vi på att vi skulle åka tillsammans nu i sommar!

Jag och Mikkis i sommras!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?