Snart är det dags för film
DATUM: 2008-10-30 | TID: 23:53:05 | KATEGORI: Vardag 2009

Hejsan! Vad har ni för er ? Själv så har jag precis målat naglarna kolsvarta. Kanske inte är så smart att skriva ett blogg inlägg direkt efter men skriver extra segt. Alldeles strax ska jag kolla på Passport to Paris med Ashley och Mary-Kate Olsen. Oavsätt hur gammal jag är så kommer jag alltid att tycka att deras filmer är bra. Mina idoler när jag var liten. Var helt beroende. Någonstanns uppe på vinden ligger alla deras böcker,filmer,affischer. You name it I got it.

♥ SKRIVET AV Anonym

vilken jävla vind, du bor väl i lägenhet amanda? :D

DATUM: 2008-10-31 | TID: 02:50:57
♥ SKRIVET AV Mandy

haha ja jag bor i en lägenhet och jo vi har en vid det har alla i min byggnad

DATUM: 2008-10-31 | TID: 12:40:49
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?