Shopping dag.
DATUM: 2008-10-30 | TID: 21:07:28 | KATEGORI: Shopping

Så tillbaka där man började dagen. Stan med mamma var jätte mysig. Efter ha stått i en kö för att komma in i buttriks som resluterade att håret blev extremt lockigt. Tur att jag hade min mössa på mig idag. Men iallafall. Mamma var snäll och köpte mina grejer. Blev även lite mer saker från HM och så fick jag en bok. Uppföljaren till Tillsammans skriven utav Denise Rudberg.

Efter stan åkte jag till Älvsjö och satte mig och väntade på att pappa skulle jobba klart. Blev ett besök på media market då det blev pappas tur att shoppa. Vi kom hem med en ny iPod till mamma,skullcandy hörlurar till mamma och mig för båda har lyckats ta sönder våra gamla och ett par trådlösa hörlurar pappa kan använda när han kollar på tv. Nu har jag listat ut vart mitt "beroende" kommer ifrån. Den skyldiga är min kära far. Han kan gå och plocka åt sig saker hej vilt när han är inne på Media Market.








♥ SKRIVET AV Laura

pass att få låna boken efter dig:D

DATUM: 2008-11-02 | TID: 20:40:05
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?