Seg söndag
DATUM: 2008-10-05 | TID: 12:56:37 | KATEGORI: Vardag 2008

Vad är det här för väder ? Det bara öser ner regn. Inte kan jag gå ut. Så är fast här hemma på en söndag. Söndagen som jag hade tänkt åka in till stan och köpa en kofta. Om det är bättre väder imorgon gör jag det efter skolan. För koftan vill jag verkligen ha! Den kommer ifrån någon butik inne i PK huset. Minns inte exakt vad affären heter. 

Igår var verkligen inte min dag. Trodde inte jag skulle ha energin att gå ut, men Lovisa lyckades få ut mig. Kunde inte sitta inne hela kvällen och må allmänt dåligt. Så vi åkte till Ullriksdal och träffade två killkompisar. Så det fick mig på lite bättre humör. Nästan hela veckan har allt varit som en lång bergodalbana. Som aldrig tar slut, undrar när det är min tur att kliva av?




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?