Plugga = Inte min grej
DATUM: 2008-10-15 | TID: 19:42:46 | KATEGORI: Vardag 2008

Jävlans skit! Jag har spanska glosor tills imorgon men jag orkar verkligen inte plugga. Ska nog bara ta och kolla igenom dom lite snabbt. Kunde dom flesta redan sen innan märkte jag i tisdags (Då jag fick dom) Varför måste jag vara så lat när det gäller att plugga. Har nästan aldrig orkat göra det. Men vem gör det lixom ?

Jag har bättre saker för mig. Som att fixa med min musik på itunes/ipoden. I två dagar har jag hållt på att rensa bort en massa musik och kategorisera min musik. Igår när jag började med mitt "projekt" hade jag 1140 låtar och nu har jag 889 stycken. 251 låtar har hitills raderas. Mycket bra!  Sen så har jag sorterat in musiken in i kategorier som. Feeling good songs. Svensk hiphop, amatör house / house, fjortisdunk och Remix. okej okej. jag erkänner ! Jag är en kontroll freak. Men det känns så mycket bättre nu när jag vet exakt vart min musik ligger.

♥ SKRIVET AV Mikaela.

amanda din fisrumpa! ;D <3

DATUM: 2008-10-15 | TID: 22:13:36
BLOGG/HEMSIDA: http://barnsligamikaela.blogg.se/
♥ SKRIVET AV louise

nej usch, vem fan orkar plugga! ;/

DATUM: 2008-10-16 | TID: 16:00:48
BLOGG/HEMSIDA: http://lollopamenius.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?