"Överlever man torsdag överlever man livet" ...
DATUM: 2008-10-02 | TID: 07:02:16 | KATEGORI: Vardag 2008

... Citat från tiderna i Balle skolan. Då hade vi också jobbiga torsdagar.

Nu vill jag bara krypa ner i sängen med ett varmt täcke över mig. Men det går ju inte. Idag är det ju torsdag. Hemska torsdag. Dagen då jag börjar 8 och har tre lektioner innan lunchen. Vilket tar död på mig. Jag orkar inte gå till skolan. Jag är fortfarande förkyld. Varför vill inte min förkyldning gå över.

Jag försökte vara duktig igår med att gå och lägga mig innan 11. Visst lyckades jag med det men somnade inte förens vid 12. Så missade IDOL för ingenting. Typiskt. Men att Linda åkte ut tyckte jag var dåligt. Tyckte en av blondinerna skulle ha åkt ut inte Anna utan hon med långa blonda håret.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?