Onsdag den 1 Oktober
DATUM: 2008-10-01 | TID: 11:47:17 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen så funkar publishme! Har försökt logga in sen klockan var 8. Så nu nästan 4 timmar senare kan jag blogga. Varför är det så att varje gång jag verkligen vill blogga så kan jag inte logga in. Det är lika konstigt som när jag har möjligheten att kunna sova hur länge jag vill så vaknar jag ändå jätte tidigt.Sånt är irriterande.

Som idag då jag har studiedag. Vaknade klockan 8 pga jag drömde en hemsk hemsk dröm. Det var skönt att vakna upp då. Men sen när jag såg hur mycket klockan var ville jag bara somna om men lyckades inte.  Egentligen så var det tänkt att jag skulle åka in till stan idag men vädret har fått mig att vilja stanna hemma. Det bara öser ner regn. Vill inte bli mer förkyld nu när jag är på bättringsvägen. Men nu ska jag kolla på ett avsnitt utav The Hills! Har blivit lite smått beroende utav det.

♥ SKRIVET AV Caroline

Jaa, då kan vi vara beroende tsm ! :D

DATUM: 2008-10-01 | TID: 19:19:22



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?