Ondagen den 8 oktober
DATUM: 2008-10-08 | TID: 19:00:55 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är jag på bättre humör. Imorse var allting helt svart. Men att veta att halva skolveckan är avklarad fick mig på bättre humör! Skolan gick bra idag. Hade mitt älsklings ämne idag, företags ekonomi. Lektions tiden bara rinner iväg. Har dessutom världens bästa lärare, Luigi! Han lär ut så himla bra. Defentift min favorit lärare på Värmdö.

 Slutade halv 4 idag och var i centrum ett litet tag med Ella. Hittade en jätte fin kofta ifrån Bondelid från MQ. Blev kär i den men jag måste fundera om den är verkligen värd pengarna. Ska prata lite med pappsen och fråga om han skulle kunna betala halva priset. Tog kort på koftan så jag kan visa honom och er läsare.




♥ SKRIVET AV Anonym

super fin kofta,hur mycket kostar den?

DATUM: 2008-10-09 | TID: 11:11:33
♥ SKRIVET AV Mandy

svar till anonym : den kostar 799 kr :)

DATUM: 2008-10-09 | TID: 18:18:49
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?