Movie
DATUM: 2008-10-18 | TID: 18:50:35 | KATEGORI: Vardag 2009

nanana.. you are the music in me! Kan ni gissa vilken film det kommer ifrån ? Kan ju ge er en ledtråd. Snygg basketspelare. Nu kanske ni har gissat på High School musical 2. Självklart är det rätt svar. Är hemma med Mikkis och kollar på den just nu. Kanal 5 har som ett "maraton" då dom visar ettan och tvåan idag.

Kvällens planer är lite osäkra men tror det blir en lång promenad med Mikkis. Skönt att ha en lugn helg för nästa kommer att bli spårad hehe. Köpte ingenting i stan :) men hittade några grejer men ingenting jag verkligen fastnade för. Börjar bli bättre på att spara pengar nu!

Jag provade en jätte "snygg" mössa inne på HM idag



Jag och Mikkis provar alltid konstiga mössor när vi är inne i affärer haha



Flera bilder kommer senare ikväll då jag har laddat upp bilder från min digitalkamera!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?