Morgondagen kommer bli perfekt
DATUM: 2008-10-23 | TID: 21:40:09 | KATEGORI: Vardag 2009

Så var man duschad och snart ska jag packa morgondagens väska. Blir bagen imorgon. Har gympa så en massa saker ska "packas" ner. Väskan kommer som varje fredag väga flera ton så jag får ont i axeln. Som tur är ska jag direkt hem imorgon. Med Caroline!  Vi ska ha en mysig hemma kväll. Sitta bänkade framför tv-n klockan 8 då idol börjar. Denna fredag har dom ABBA tema. Så kommer bli en massa sång och skratt. Perfekt för oss som har gått och sjungit på en ABBA låt hela dagen lång.

Jag och Caroline idag :)


♥ SKRIVET AV cecilia

HAHA WTF ? CARRO ?!

DATUM: 2008-10-26 | TID: 19:20:54
BLOGG/HEMSIDA: http://cecilianiilsson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?