Måndagen blev lyckad!
DATUM: 2008-10-13 | TID: 17:58:44 | KATEGORI: Vardag 2008

Dagen visade sig inte vara så hemsk som jag hade tänkt mig. Utan tvärtom. En riktig lyckad dag. Dagen började lite trögt. Hade företags ekonomi fast det var en tjej från unga aktie sparare där och föreläste. Sen Geografi där Simon och Douglas underhållde oss genom att måla ansiktsmålningar. Lunch på Lejonet & Björnen. Jätte goda pannkakor,sylt och glass. Smarrigt värre.

Efter lunchen var det dags för spanska. Inte något jag såg fram imot. Men det visade sig vara en riktigt rolig lektion med lekar och tävlingar. Inget "tjaffs" med läraren utan jobbade flitigt under hela lektionen. Lite små stolt. Dagen avslutades med matte. Det var plågsamt men jag kämpade och hann med dagens sidor. På vägen hem blev det ett besök på COOP. Köpte hem frukt och lite annat. Så ikväll blir det frukt sallad!

Simon ritar på Douglas.



Simons mästerverk ? haha





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?