Måndag!
DATUM: 2008-10-06 | TID: 07:56:49 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon alla läsare!

Så var det måndag. En ny vecka med nya möjligheter. Ska strax gå till bussen som går några minuter över 8. Efter skolan ska jag in till stan och köpa min älskade kofta. Så värd pengarna jag ska lägga ut. Kanske ska ta en sväng i SUCK gallerian för att kolla på en handväska. Men det skulle inte vara så smart att köpa en till väska. Min pappa blir galen så fort jag säger att jag vill ha en till handväska. Enligt min mamma kommer jag att vara den galna tanten med alla handväskor när jag blir stor. Men nu måste jag borsta tänderna så jag inte missar min buss! Have a nice day!


♥ SKRIVET AV Petra

Vad är det för kofta du ska köpa? =)

DATUM: 2008-10-06 | TID: 14:52:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?