Lite skolsnack..
DATUM: 2008-10-20 | TID: 18:45:43 | KATEGORI: Vardag 2009

Gud va duktig jag känner mig. Den senaste timmen har jag suttit och pluggat geografi. Har läxförhörhör på onsdag. Redan nu känner jag att det kommer gå rätt bra! Det är en härlig känsla när man känner av att ett läxförhör/prov kommer att gå bra. Ska nog läsa igenom boken en till gång innan jag går och lägger mig idag.

Känner att min dag förstördes utav att jag vaknade tidigt. Hela tiden i skolan har jag varit på surt humör och blivit lite smått irriterad på allt/alla. Men så går det när man vaknar tidigt. Börjar 9 imorgon också. Fast då ska vi till aftonbladets kontor eller vad det nu heter. Kommer nog bli rätt roligt :)

♥ SKRIVET AV patricia

vilken skola går du i? :)

DATUM: 2008-10-20 | TID: 20:09:14
BLOGG/HEMSIDA: http://paatty.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?