I want to have a shower
DATUM: 2008-10-07 | TID: 22:08:31 | KATEGORI: Vardag 2009

Okej nu är jag liiiite irriterad! Vill duscha men kan inte. Nu är pappa hemma från kurs/mötet på jobbet och har då bjudit hem en kompis. Dom sitter och pratar datorer. Snark! Men tillbaka till dilemat. Varför jag inte kan duscha är för att jag tycker det är obehagligt att duscha när det är "främmande" i lägenheten. Visst låter lite konstigt och jag har känt snubben i flera år och han är alltid snäll och ger mig hårprodukter. Men nä jag kan helt enkelt inte. Jag som ville gå och lägga mig tidigt idag..

När jag ändå nämde hårprodukter så fick jag några utav snubben idag. Nytt schampo och balsam från något märke. Först i Sverige med att ha dom privat sa han. Lite ballt där höhö. Sen fick jag olika Tony&Guy produkter. En som jag verkligen fastnade för, var en som man andvänder precis innan man ska platta håret. Perfekt för mig som plattar håret minst en gång per dag!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?