Hello!
DATUM: 2008-10-12 | TID: 01:43:21 | KATEGORI: Vardag 2008

Att klockan redan är 20 i 2 hade jag ingen aning om. Kändes som att klockan var max 1. Nu är jag iallafall hemma och ska snart ta och sova. Kan berätta lite snabbt om min roliga lördag. Sårligt nog blev det ingen shopping för mig. Hittade ingenting eller jo en handväska från DKNY för 2000 kroner. Hur jag ska få dom pengarna har jag ingen aning om. Men den ska bli min. En dag vacker dag blir den min.

Efter Kista C så åkte jag hem och tog det lugnt. Våra nya fötljer kom idag. Så snygga förutom att en av katterna har redan varit och tuggat lite på en av dom. Inte bra för 5 öre. Mamma kommer bli vansinig. Kvällen spenderades hemma hos Frida med Carro. Kollade på SATC filmen och pratade en massa. Pappa var så snäll och hämtade mig i gullmars så vi köpte varsin Cafe Couler från seveneleven. Smarrigt värre.

Min älskling!



Mikkis provade en hemsk "päls" jacka inne på Cubus



Mikkis lekte lite inne på Accent



Vi provade mössor inne på Jackie





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?