hello!
DATUM: 2008-10-07 | TID: 18:22:31 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen har jag fått några minuter till att blogga!  Har precis skrivit klart min engelska uppgift. Skulle skriva en A4 om hate crimes i America. Ett väldigt intressant ämne tycker jag. Det berör så många människor och är en väldigt viktig ämne. Men ska snart ta och äta lite mat och sen börja plugga inför läxförhöret jag har på torsdag. Nu har min skola kört i gång på fullt allvar och jag gillar det inte! Kan ju inte direkt påstå att jag är van vid att ha så himla mycket att göra.

Idag så gick jag längre än vanligt pga vi hade en jätte "rolig" språkdag. Jag som kan spanska så bra och gillar det så mycket såg iframimot denna dag så mycket. (nu pratar jag tvärt om språket, just so you know) Det enda roliga med spanska är att min lärare får stå ut med mig,Ella och Lovie. Vi pratar 24/7 och han får nästan aldrig tyst på oss. Det är så roligt! Men jag har lärt mig en hel del spanska nu faktiskt. Bra där. T.ex Hola! Me llamo Amanda. Tengo diecesies anos. Soy de Huddinge. Ja ni som kan spanska förstår nog hehe.

♥ SKRIVET AV Tess

Varför inte Vivo en Huddinge? ;) haha

DATUM: 2008-10-07 | TID: 19:38:17
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Mandy

kände inte för det haha

DATUM: 2008-10-07 | TID: 19:39:09
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?