Hallå mina kära läsare!
DATUM: 2008-10-12 | TID: 22:39:38 | KATEGORI: Vardag 2008

Kollade nyss min statistik och ser att den har höjts idag. Alltid roligt med nya läsare. Är det  någon utav mina läsare som har läst min blogg i mer en ett halv år ? Skulle vara roligt ifall ni svarade i kommentars fältet. Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik. Dagens låt är Whatever you like - T.I. Måste snart stänga av datan så jag kan få lite sömn. Måste först torka håret. Men det tar inte så lång tid. Imorgon är det då måndag som innebär att det är skola. Något jag verkligen inte ser framimot. Vill ha lov nu, nu på direkten. Ge mig höstlov för jag orkar inte med skolan.



♥ SKRIVET AV paulina

jag har lätt läst den i ett halv år !! älskar din blogg=)

DATUM: 2008-10-13 | TID: 17:45:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?