Godmorgon!
DATUM: 2008-10-20 | TID: 07:25:41 | KATEGORI: Vardag 2009

Varför måste jag ha en vecka kvar utav skolan ? När alarmet började tjuta så ville jag bara ligga kvar i min varma säng. När jag drog upp rullgardinen så var det kolsvart ute.Paniken började komma. Hade jag verkligen vaknat halv 7 eller var det fortfarande natt ? Så jag gick och kollade i min almenacka om vi hade bytt till vintertid igår men nej så mycket tur hade jag inte.

Nu därimot har det ljusat upp lite mer och jag är lite piggare. Men inte tillräckligt mycket för att klara mig igenom en hel skoldag. Har dessutom spanska idag. Bara att bita ihop. Vi skulle försöka komma med en glad inställning. Kommer säkert vara helt utmattad när jag kommer hem. Jag som måste plugga Geografi. Men nu ska jag gå och fixa lite frukost så jag kanske jag blir piggare.


♥ SKRIVET AV sara

svar: Jag kommer faktist inte ihåg, men det var super fint och vackert (:

DATUM: 2008-10-20 | TID: 15:56:09
BLOGG/HEMSIDA: http://mmagnusson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?