Gick inte som planerat
DATUM: 2008-10-20 | TID: 22:27:57 | KATEGORI: Vardag 2009

Blev inge mer pluggande. Slut för idag. Orkar inte läsa igenom 6 sidor geografi. För jag är lat! Utifrån lat är jag även en kontroll freak. Ja, enligt Elinore och Lovina. Men kan erkänna att det stämmer. Går inte allt enligt vad jag tycker får jag panik och blir irriterad. Men vad ska man göra åt saken. Det är en del utav min personlighet.

Istället för att plugga så hade jag och mamma lite spa mys. Fixade ögonbrynen och la på en ansiktsmask så nu är min hy len och fräsch. Just like I like it. En annan sak jag gillar är denna klänning från Stylebystars. Kanske ska ta och beställa den ? Ja, jag tror det! ... fast den finns förtillfället inte i min storlek. Men det är ju en annan femma.






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?