Fryyyyyyyser
DATUM: 2008-10-11 | TID: 00:03:27 | KATEGORI: Vardag 2008

Det här är plågsamt. Jag fryser så himla mycket om mina fötter så jag har satt på mina uggs men mina fötter är fortfarande som två stora isbitar. Kanske dags att lägga ballerina skorna i hyllan ? Nä tror inte det men mina uggs kommer jag använda flitit i vinter. Orkar inte gå runt och frysa!

Kom hem för ca 50 minuter sen nu. Idag så orkade jag inte stanna hemma så åkte till Mikkis skola och hälsade på. Dagen har jag spenderat med Mikkis och Kim och så har vi träffat lite folk. Busat runt i stan och Huddinge. En väldigt trevlig dag! Ska nog snart ta och lägga mig ner i sängen och sova. Känner hur jag blir tröttare för varje sekund som går. Hemskt! Det är ju helg haha. Börjar bli gammal .. Ca 6 månader kvar tills jag fyller 17 år!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?